Σάββατο 28 Ιουλίου 2012


Η σκατοπαραγωγή επί πληρωμή?




Αγχωμένη μαλακία τον έχει κυριεύσει τον σκατόβλαχο και πληρώνει την “φωνή του εκδότη” και δημοσιογράφο μαιμού, με 2.500 ΕΥΡΩ τον μήνα για να αναλάβει την σκατοπαραγωγή του. Δημοσιογράφο από τους ΤΙΜΕS να έπαιρνε ο σκατόβλαχος, λιγότερο θα του στοίχιζε αλλά μήπως από την τσέπη του τα πληρώνει, ας είναι καλά οι δημότες της Γλυφάδας.

ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ
...ΤΟΥΣ  ΧΟΡΕΥΕΙ ΣΤΟ ΤΑΨΙ..


Θύμα του για ακόμα μια φορά η δημοτική σύμβουλος Άντζελα Καρατσιόλη που πρωτάρα γαρ φαίνεται να έχει βρει τον διάβολο της από τον ευαίσθητο Α.Γ που την στέλνει από εισαγγελέα σε εισαγγελέα.

ΘΕΜ Α: Εξέταση της από 17-5-2012 προσφυγής του Αναστάσιου Γιαννακόπουλου κατά του δήμου Γλυφάδας
ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΑΤΤΙΚΗΣ
Έχοντας υπόψη:
  1. Τις διατάξεις του Ν. 2503/97 Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρεια,ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 227 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) ¨Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πρόγραμμα Καλλικράτης΄΄ σε συνδυασμό με τις όμοιες του άρθρου238 του ιδίου νόμου.
  3. Τις διατάξεις του Π.Δ .34/1995όπως ισχύουν.
  4. Τις διατάξεις του αρ.174του Κ.Δ&Κ.(Ν3463/2006).
  5. Την 17-5-2012 προσφυγή του Αναστάσιου Γιαννακόπουλου, κατοίκου και δημότη Γλυφάδας,κατά της αρ.83/25-04-2012 απόφασης του δημοτικού συμβουλίου Γλυφάδας.
  6. Το αρ. Πρωτ.23124/20051/22-5-2012 έγγραφο μας προς το δήμο Γλυφάδας για διαβίβαση του σχετικού φακέλλου και τις απόψεις του επί της προσφυγής.
  7. Το αρ. Πρωτ.37629/16-07-2912 απαντητικό έγγραφο του δήμου Γλυφάδας.
  8. Τα στοιχεία του φακέλλου της υπόθεσης.
  1. - Επειδή με την ανωτέρω προσβαλλόμενη 83/25-04-2012 απόφαση δημοτικού συμβουλίου Γλυφάδας εγκρίνεται η διαγραφή οφειλής της κ. Καρατσιόλη Ευαγγελίας του Λέανδρου ποτού 1.377.12 ευρώ από μισθώματα χώρου εντός Δημαρχιακού Μεγάρου για λειτουργία κυλικείου με αιτία διαγραφής την από 1/9/2011 αποχώρηση της μισθώτριας από τον χώρο και την με Α.Π.56746/2011 καταγγελία του από 4-8-2008 Συμφωνητικό Μίσθωσης. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλλου, η ως άνω μισθώτρια του κυλικείου κατήγγειλε με το από 25-11-2011 έγγραφο της από 4-8-2008 ιδιωτικό σύμφωνο μίσθωσης.
    - Επειδή, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του εφαρμοζομένου εν προκειμένω αρ. 43 του Π.Δ. 34/1995 περί εμπορικών μισθώσεων, όπως ισχύει όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τοαρ. 17 του ν. 3853/2010, ΄΄Ο μισθωτής μπορεί μετά την πάροδο ενός έτους από τη έναρξη της σύμβασης να καταγγείλει την μίσθωση. Η καταγγελία γίνεται εγγράφως τα δε αποτελέσματα της επέρχονται μετά την πάροδο (3) μηνών από την γνωστοποίηση της .
  2. Στην περίπτωση αυτή ο μισθωτής οφείλει στον εκμισθωτή ως αποζημίωση ποσό ίσο με (1) μηνιαίο μίσθωμα,όπως αυτό έχει διαμορφωθεί κατά τον χρόνο καταγγελίας της μίσθωσης΄΄. Ως εκ τούτο, σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις, τα αποτελέσματα της από 25-11-2011καταγγελίας (αρ πρωτ.56746/28-11-2011 σύμφωνα με το ως άνω απαντητικό έγγραφο του δήμου) επήλθαν μετά την πάροδο τριών μηνών,ήτοι στις 28-2-201. Επομένως ανεξαρτήτως του γεγονότος της αποχωρήσεως ή μη της μισθώτριας από 1-9-2011, όπως αναφέρεται στην προσβαλλόμενη απόφαση διαγραφή οφειλής από μισθώματα του έτους 2011, καθώς η σύμβαση εξακολούθησε να παράγει τα έννομα αποτελέσματά της (μεταξύ των οποίων και η καταβολή του μισθώματος)μέχρι και τρεις μήνες μετά την καταγγελία αυτής, σύμφωνα με τα παραπάνω.
    - Επειδή σύμφωνα με την πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα, το έννομο συμφέρον του προσφεύγοντος πρέπει να είναι προσωπικό (δηλ. να υπάρχει ειδικός δεσμός του προσφεύγοντος με την προσβαλλόμενη πράξη, η οποία πρέπει να θίγει συγκεκριμένη ή πραγματική κατάσταση που τον αφορά) και άμεσα, δηλ. τβ΄'αβη να υφίσταται ο ίδιος ο προσφεύγων και όχι άλλο πρόσωπο. Εν προκειμένω, δεν υφίσταται προσωπικό και άμεσο συμφέρον του προσφεύγοντος,ως μη παραδεκτώς ασκηθείσα, λόγω ελλείψεως εννόμου συμφέροντος.
    - Επειδή μολοτούτο, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της παρ. 1 του αρθρου 226 του 3852/2010 (σε συνδυασμό με τις όμοιες του αρ. 238 του ιδίου νόμου) ΄΄ Ο Ελεγκτής Νομιμότητας μπορεί αυτεπαγγέλτως να ακυρώσει οποιαδήποτε απόφαση των συλλογικών ή μονομελών οργάνων των δήμων και των περιφερειών, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου αυτών και οι επιχειρήσεις τους, καθώς κι οι σύνδεσμοι υποχρεούνται να παρέχουν κάθε στοιχείο που ζητείται από την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. Με σκοπό την άσκηση ελέγχου νομιμότητας.΄΄ Από τα στοιχεία του φακέλλου προκύπτει ότι ή εν λόγω 83/2012 απόφαση Δ.Σ δήμου Γλυφάδας εξεδόθει στις 25-4-2012, τα δε ζητηθέντα από τον δήμο Γλυφάδας στοιχεία( φάκελλος και απόψεις επί της προσφυγής) περιήλθαν στην υπηρεσία μας στις 17-7-2012, ήτοι μετά την πάροδο διμήνου από την έκδοση της απόφασης. Πλην όμως , όπως γίνεται δεκτό η ανωτέρω προθεσμία παρατείνεται και μπορεί να ακυρωθεί η πράξη μέσα στον απολύτως αναγκαίο χρόνο από την παροχή των αναγκαίων στοιχείων στην ασκούσα τον έλεγχο νομιμότητας υπηρεσία, εφόσον το αίτημα για παροχή στοιχείων υπεβλήθη υπ' αυτής προς τον ελεγχόμενο δήμο εντός της δίμηνης προθεσμίας για άσκηση του αυτεπαγγέλτου ελέγχου, όπως εν προκειμένω.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ακυρώνουμε την ως άνω αρ. 83/2012 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Γλυφάδας, για τους λόγους που αναφέραμε στο σκεπτικό της παρούσης.
Κατά της παρούσης αποφάσεως μπορεί να ασκηθεί προσφυγή ενώπιον της ειδικής επιτροπής του άρθρου 152 του Ν. 3463/2006 από οποιονδήποτε έχει έννομο ενδιαφέρον εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΚ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΗΛΙΑΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΟΙΝ: 1. Δήμο Γλυφάδας
2: κ. Αναστάσιο Γιαννακόπουλο
οδός Ιάσονος αρ. 15
Γλυφάδα

Το αδέσποτο, κυνηγάει ο Barbi!


Λασπολόγο του διαδικτύου, αγνώστου διαμονής, χαρακτήρισε την γνωστή βρομούσα δημοσιογράφο και συνεργάτη του Κοκού ο Βαρβιτσιώτης.
Στην συνέχεια δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει στον Κοκό ότι ενώ παλαιότερα τον είχε και ο ίδιος στείλει στην δικαιοσύνη από την οποία είχε καταδικαστεί για τα επαίσχυντα λασπογραφήματα του, σήμερα τον έχει στην δούλεψη του υπό την προστασία του παραχωρώντας για τις μαλακίες που γράφει και τις υπηρεσίες που προσφέρει μια καντίνα δώρο πάνω σε πλατεία στην οδό Βουλιαγμένης, (η άδεια σε όνομα ΑΜΕΑ) την οποία πλατεία έχει μετατρέψει σε μαγαζί του.
Στην συνέχεια o Βαρβιτσιώτης εξέφρασε την λύπη του γιατί ο ίδιος δεν στάθηκε τυχερός να βρει τον μέτοικο για να του επιδώσει τις δικές του αγωγές, καταλήγοντας ότι επιβάλλεται πλέον ο δήμαρχος να κάνει άρση της αδείας της συγκεκριμένης καντίνας.

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012


«Ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος ήταν ζευγάρι»


Η Μάντλιν Μίλερ, συγγραφέας του βιβλίου «Το τραγούδι του Αχιλλέα» μιλάει για τη σχέση ανάμεσα στον Αχιλλέα και στον Πάτροκλο. Μπορούν οι ήρωες της «Ιλιάδας» σήμερα να γίνουν πρότυπα όσων διαχωρίζουν την ομοφυλοφιλία από τη θηλυπρέπεια;


Ο Πάτροκλος ήταν ακόμη μικρό παιδί όταν έβαψε τα χέρια του με αίμα. Πάνω στο παιχνίδι σκότωσε άθελά του τον Κλυσώνυμο, γιο του άρχοντα Αμφιδάμαντα, μας λέει η μία εκδοχή που τους θέλει συνομήλικους. Ωστόσο, ο ανήλικος και κατά τα άλλα φιλήσυχος Πάτροκλος τύγχανε πρίγκιπας στην πατρίδα του σύμφωνα με τον Ομηρο, ήταν γιος του Μενοίτιου που βασίλευε στον Οπούντα της αρχαίας Λοκρίδας. Ο πατέρας, προκειμένου να ξεπλύνει αυτό το αίμα της ντροπής και να κατευνάσει αυτούς που καραδοκούσαν να τον ανατρέψουν με αφορμή εκείνο το ατυχές γεγονός, εξανάγκασε τον ευαίσθητο και καθόλου πολεμοχαρή γιο του σε εξορία. Ετσι, τον έστειλε στην αρχαία Φθία, όπου ο βασιλιάς Πηλέας, πατέρας του Αχιλλέα, είχε στήσει, με το αζημίωτο φυσικά, ένα άσυλο για τους κατατρεγμένους νέους της εποχής.
Υπάρχει και μια άλλη εκδοχή, όμως, πιο πρόσφατη και μυθιστορηματική. Ανήκει στην αμερικανίδα συγγραφέα Μάντλιν Μίλερ, η οποία απέσπασε στα τέλη του περασμένου Μαΐου το Orange Prize for Fiction 2012 με το πρώτο της μυθιστόρημα υπό τον τίτλο «The Song of Achilles» («Tο τραγούδι του Αχιλλέα», εκδόσεις Βloomsbury, 2011), ένα βιβλίο «για την Ελλάδα στην εποχή των ηρώων», όπως το θέλουν οι εκδότες του στην Αγγλία και την Αμερική. Με σημερινούς όρους, θα λέγαμε ότι ο Πάτροκλος έπεσε θύμα μιας κλασικής περίπτωσης «bullying». Στο μυθιστόρημα της Μίλερ, ο Κλυσώνυμος, μεγαλύτερος και δυνατότερος από τον απροστάτευτο Πάτροκλο, του ζητάει απειλητικά τους πεσσούς (ζάρια) με τους οποίους παίζει. Ο τελευταίος αρνείται, δέχεται επίθεση και, απροσδόκητα, σε μια έξαρση αυτοάμυνας, τον σπρώχνει τόσο δυνατά στα βράχια, με αποτέλεσμα ο εκκολαπτόμενος μπράβος να σπάσει το κεφάλι του.
Βραβευμένο ντεμπούτο
«Το τραγούδι του Αχιλλέα», που ακούγεται από το βάθος των αιώνων και των μύθων, υποσκέλισε εφέτος στη βραχεία λίστα του Orange Prize for Fiction (τελευταία χρονιά με αυτή την ονομασία, καθώς ο ομώνυμος κολοσσός των τηλεπικοινωνιών απέσυρε τη χορηγία του από τον θεσμό) μυθιστορήματα γνωστών και έμπειρων συγγραφέων, όπως η Σύνθια Οζικ, η Αν Πάτσετ και η Αν Ενραϊτ, μεταξύ άλλων. Η συγγραφέας Τζοάνα Τρόλοπ, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, είπε μάλιστα ότι «ο Ομηρος θα ήταν υπερήφανος» για τη Μάντλιν Μίλερ.
Κάθε χρόνο, επί 16 χρόνια, στο πλαίσιο αυτής της διάκρισης βραβεύονται μυθιστορήματα γυναικών συγγραφέων κάθε εθνικότητας τα οποία έχουν γραφεί στα αγγλικά και έχουν εκδοθεί στη Βρετανία. Σε αυτή τη δροσερή επαναφήγηση, που παραμένει ευλαβικά πιστή στην «Ιλιάδα» του Ομήρου και την οποία μας εξιστορεί ο Πάτροκλος, η συγγραφέας, που γεννήθηκε στη Βοστώνη και μεγάλωσε στη Νέα Υόρκη και στη Φιλαδέλφεια, παρακολουθεί την πορεία της ξεχωριστής και αμφίσημης σχέσης του με τον Αχιλλέα, από την παιδική τους ηλικία μέχρι τη στιγμή που κορυφώνεται το ανθρώπινο δράμα στην Τροία, με τον τραγικό θάνατο του πρώτου και την αυτοκαταστροφική οργή του δεύτερου.
Ομηρικό love story
Η οικεία στους περισσότερους αφήγηση της Μίλερ πετυχαίνει μια λυρική απλότητα που βασίζεται κυρίως στους χαρακτήρες της
– ακόμη και η Θέτιδα, η μητέρα του Αχιλλέα, έχει ενδιαφέρον ως επίδοξη κακιά πεθερά που αναδύεται κάθε τόσο από τις κρυφές σπηλιές της θάλασσας και απειλεί τον Πάτροκλο με μαφιόζικες μεθόδους. Κατά τα λοιπά, το μυθιστόρημα είναι ένα κλασικό «love story» ανάμεσα σε δύο άνδρες το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν «σέξι».
Πράγματι, ο Πάτροκλος λιώνει μπροστά στον Αχιλλέα με όλους τους πιθανούς τρόπους, αλλά το βιβλίο – απαραίτητη διευκρίνιση – είναι πιο κοντά στην Τζέιν Oστιν παρά στον Μαρκήσιο ντε Σαντ. «Πάντα με καθήλωνε εκείνη η τρομακτική στιγμή στην «Ιλιάδα» που σκοτώνεται ο Πάτροκλος και τον Αχιλλέα τον κυριεύει η οδύνη και η οργή. Ως τότε ο Αχιλλέας δεν ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο πέρα από τον εαυτό του και την υστεροφημία του. Oταν, όμως, μαθαίνει τα νέα για τον θάνατο του συντρόφου του, αρχίζει να παραλογίζεται από την απώλεια του χαμένου έρωτα, πράγμα απολύτως ανθρώπινο, που σου προκαλεί τη συμπόνια. Αυτό μου φάνηκε πάρα πολύ συγκινητικό και επιπλέον μυστηριώδες, μια και ο Πάτροκλος είναι ένας ελάσσων χαρακτήρας στο έπος ως εκείνη την ώρα. Hθελα, επομένως, να καταλάβω ποιος ήταν αυτός ο άνδρας και γιατί έγινε τόσο σημαντικός για τον Αχιλλέα, ήθελα να κατανοήσω γιατί ο χαμός του καταρράκωσε τον λαμπρότερο των Ελλήνων. Ο Oμηρος μας είπε για το τέλος της σχέσης τους, εγώ ήθελα να αφηγηθώ το ξεκίνημά της» περιγράφει στο BHmagazino η 33χρονη Μάντλιν Μίλερ, την οποία εντοπίσαμε λίγες ημέρες μετά τη βράβευσή της, κατενθουσιασμένη και έτοιμη να οργώσει τον κόσμο για να προωθήσει «Το τραγούδι του Αχιλλέα», το οποίο έγραφε για περίπου μία δεκαετία, από τα φοιτητικά της χρόνια ακόμη.
Ρωτούμε για τη «φωνή» του Πάτροκλου, με την οποία αντιμετώπισε αρχικά κάποια προβλήματα, είναι μεν πειστική, αλλά έχει έντονο το χρώμα της γυναικείας ευαισθησίας. Πώς το ξεπέρασε; «Στράφηκα στο θέατρο για να εμπνευστώ περισσότερο, είμαι και σκηνοθέτις όπως ξέρετε (έργων του Σαίξπηρ σε μαθητικές παραστάσεις). Με ενδιέφερε περισσότερο να ακούσω τη φωνή του Πάτροκλου όπως ακριβώς θα ηχούσε την ώρα που θα τον έβλεπα στη σκηνή και όχι τόσο να επιβάλω τη δική μου φωνή σαν ήταν δική του. Χρειαζόμουν, για να το περιγράψω με όρους υποκριτικής, να “μπω στο πετσί του ρόλου”. Πριν από αυτό έγραφα με τον επίσημο, σοβαρό τρόπο της επικής αφήγησης, ώσπου αποδέχθηκα ότι ο Πάτροκλος, όπως εγώ τον φανταζόμουν, δεν ήταν καθόλου αυτό που θα λέγαμε ένας επικός χαρακτήρας. Η φωνή του συντονίζεται περισσότερο με τον τόνο και το ύφος της λυρικής ποίησης, με την ποίηση της ατομικής ευαισθησίας, της φιλίας, της ομορφιάς και του έρωτα. Θα συμφωνήσω μαζί σας, είναι πράγματι περισσότερο Σαπφώ από ό,τι Ομηρος».
Ο ομοερωτισμός των ηρώων
Η Μάντλιν Μίλερ δήλωσε τις προάλλες στον βρετανικό «Observer», στο πλαίσιο ενός ρεπορτάζ που αποτύπωνε την ακαδημαϊκή και καλλιτεχνική τάση επιστροφής στους κλασικούς, ότι «η ιδέα των δυο τους ως εραστών» είχε περάσει μάλλον στα ψιλά των μελετητών. «Η ιδέα ότι ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος υπήρξαν εραστές πηγαίνει πολύ πίσω, στον Πλάτωνα και στον Αισχύλο, αν όχι ακόμη πιο πίσω. Μολονότι πολλοί στην αρχαιότητα δεν συμφωνούσαν με αυτού του είδους τις σχέσεις, είναι γνωστό ότι επιδίδονταν σε αυτές. Ακόμη και σήμερα, νομίζω ότι εξακολουθούν να είναι αρκετά παραγνωρισμένες».
Και προσθέτει: «Είναι επίσης εξαιρετικά ατυχές το γεγονός ότι γενικότερα οι ομοφυλοφιλικές όψεις της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (και πολλών άλλων βεβαίως) αγνοήθηκαν από τους μελετητές για πάρα πολλούς αιώνες. Τα τελευταία 50 χρόνια άρχισαν οι μελετητές να αναγνωρίζουν ακόμη και την ύπαρξή τους και, τοιουτοτρόπως, νομίζω, αποκαταστάθηκαν επιτέλους όλες οι πιθανότητες που θα μπορούσαν να νοηματοδοτήσουν αυτές τις ιστορίες».
Σε ποιον βαθμό το στοιχείο της ομοφυλοφιλίας επέδρασε στην προσέγγισή της; Δέχθηκε καθόλου κριτική για αυτό; «Παρ’ ότι ο Ομηρος δεν αναφέρει ευθαρσώς ότι ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος ήταν εραστές, η απροσμέτρητη οδύνη του Αχιλλέα για τον θάνατο του Πάτροκλου το υπονοεί. Υπονοεί, σύμφωνα πάντα με τη δική μου ανάγνωση, ότι πέραν μιας πνευματικής σχέσης υπήρχε προφανώς και μια σαρκική. Το υποδηλώνει, αν θέλετε, και ο τρόπος με τον οποίο θρηνεί ο Αχιλλέας: η έντονα φυσική, σωματική αντίδρασή του μπροστά στο νεκρό σώμα του Πάτροκλου. Το αγκαλιάζει, το κρατάει απαλά ολονυχτίς, ενώ το βρέχει με τα δάκρυά του, αρνείται να το θάψει και εύχεται οι δικές του στάχτες να τοποθετηθούν στο ίδιο μέρος με αυτές του συντρόφου του.
Η Μάντλιν Μίλερ ενδιαφέρεται για την αποτύπωση των αισθημάτων και τα αισθήματα είναι άφυλα. «Το βάθος της σχέσης ανάμεσα στον Αχιλλέα και στον Πάτροκλο είναι η καρδιά του μυθιστορήματός μου, από αυτό εμπνεύστηκα και αυτό είναι το θεμέλιο στο οποίο στηρίζονται όλες οι περιπέτειές τους. Δέχθηκα βέβαια και κριτική, αλλά οι περισσότεροι είναι φοβερά δεκτικοί και υποστηρικτικοί ως προς αυτό. Κοιτάξτε, αυτοί που έχουν μια εξοικείωση με τον αρχαίο κόσμο αντιλαμβάνονται ότι η ερμηνεία που δίνω στα πράγματα είναι όχι μόνο κοινός τόπος για τους περισσότερους, αλλά και μια ερμηνεία που έχει τις πιθανότητες με το μέρος της». Σε αυτό το σημείο τη ρωτήσαμε πώς εξηγεί το γεγονός ότι πολλοί χαρακτήρισαν «σέξι» το βιβλίο. Φτάσαμε έτσι να συζητάμε για την αισθητική του σεξ στη λογοτεχνία, τι είναι πιο υποβλητικό για τον αναγνώστη, ο υπαινιγμός, όπως έλεγε ο Ρολάν Μπαρτ, ή ο ρεαλισμός που διαγκωνίζεται με το πορνό της εικόνας; «Α, θα συμφωνήσω πλήρως με τον Μπαρτ! Το “σέξι” δεν έχει να κάνει μόνο με το σώμα ως φυσική οντότητα, αλλά και με τους υπαινιγμούς που το συνοδεύουν, ακόμη και το πλαίσιο αναφοράς. Να, τώρα θυμήθηκα “Τ’ απομεινάρια μιας μέρας” (στα ελληνικά από τις εκδόσεις Καστανιώτη) του Καζούο Ισιγκούρο. Είναι εκπληκτικό πόσο φορτισμένα, με ρομαντική διάθεση αλλά και σεξουαλική λαχτάρα, μπορούν να γίνουν ακόμη και τα πιο άκακα, αν μου επιτρέπετε την έκφραση, κομματάκια σε μια αφήγηση».
Και συνεχίζει: «Από την άλλη πλευρά, είναι σημαντικό, νομίζω, στη λογοτεχνία να αποδεχόμαστε τις σεξουαλικές περιπτύξεις των ηρώων όταν η πράξη αυτή καθαυτή είναι κομβικής σημασίας για το ξετύλιγμα της πλοκής και των χαρακτήρων. Ως συγγραφέας θεωρώ ότι το σημαντικό είναι να βρεις το καλύτερο δυνατό επίπεδο ισορροπίας ανάμεσα στους ήρωες και στα υλικά σου. Η σχέση του Πάτροκλου και του Αχιλλέα είναι μια σχέση ειλικρινούς, αμοιβαίας επιθυμίας, η οποία συνιστά μια πραγματική αποκάλυψη για τον Πάτροκλο, για εμένα είναι καθοριστικό να το καταλάβουμε αυτό. Ο δικός μου Πάτροκλος δεν ανήκει σε αυτούς που θα μας περιέγραφαν τα πάντα λεπτομερώς. Αλλωστε και εγώ αναζητούσα μια μέση, αισθησιακή περισσότερο, λύση για αυτό» είπε.
Ομηρικά έπη και Μπραντ Πιτ
Οι λογοτεχνικές επιστροφές στον ομηρικό κόσμο είναι συνεχείς και για τη Μίλερ αυτονόητες: «Είναι η πιο περίτρανη απόδειξη για την απίστευτη, οικουμενική δύναμη που έχουν αυτές οι ιστορίες. Είναι γεμάτες με τη βαθύτερη γνώση για την ανθρώπινη φύση, συναρπαστικές στιγμές αγωνίας και θεσπέσιας ποίησης. Επιπλέον, και αυτό είναι το πιο δελεαστικό, ενέχουν ένα είδος ευρύτητας που νομίζω ότι ευνοεί, για να μην πω προκαλεί, τις επαναφηγήσεις. Ο κόσμος του Ομήρου είναι τόσο μεγάλος και τόσο περίπλοκος, τόσο γενναιόδωρος και πλούσιος, που πάντα θα υπάρχει χώρος να γράψεις κάτι και να το επιστρέψεις σε αυτόν. Υπάρχουν επεισόδια στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια που έχουν τόση ομορφιά και ενέργεια, ώστε μπορούν να ξεπηδήσουν από αυτά ολόκληρα μυθιστορήματα». Οπως, ανάμεσα σε πολλά άλλα, το μυθιστόρημα του 2009 «Λύτρα» (στα ελληνικά από τις εκδόσεις Πατάκη) όπου ο αυστραλός συγγραφέας Ντέιβιντ Μαλούφ δίνει τη δική του μυθιστορηματική εκδοχή για τα γεγονότα της ραψωδίας Ω της Ιλιάδας και εμβαθύνει περισσότερο στην ψυχοσύνθεση του Πριάµου και του Αχιλλέα.
Η Μίλερ έχει εντρυφήσει στο αρχαίο δράμα· μπορεί να διαβάσει την «Ιλιάδα» αλλά και την «Αινειάδα» από το πρωτότυπο. Αλλωστε, έχει στο βιογραφικό της σπουδές Κλασικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Μπράουν και Αρχαίου Δράματος στο Γέιλ (εκεί ειδικεύτηκε στη διασκευή κλασικών κειμένων σε σύγχρονες φόρμες). Στην ερώτηση πώς ακριβώς αναπλάθει η δική μας κουλτούρα και η βιομηχανία της ψυχαγωγίας τον αρχαίο κόσμο περιγράφει: «Αυτό που κάνουν οι σύγχρονες επαναφηγήσεις, είτε στη λογοτεχνία είτε στον κινηματογράφο, είναι να επανεφευρίσκουν αυτές τις παλιές ιστορίες για τις νεότερες γενιές. Οι περισσότεροι από τους μαθητές μου στα λύκεια όπου διδάσκω έχουν δει την ταινία “Τροία” (2002) του Βόλφγκανγκ Πέτερσεν με τον Μπραντ Πιτ και εξαιτίας αυτού ήταν περισσότερο πρόθυμοι στη συνέχεια να μάθουν για τον Τρωικό Πόλεμο».
Συνεπώς, τα όποια ερεθίσματα είναι καλοδεχούμενα: «Αποδεικνύονται όλα αυτά μια ακόμη ανοιχτή πύλη των σύγχρονων αναγνωστών προς την αρχαιότητα. Είναι, όμως, και ωραίες δουλειές από μόνες τους, για εμένα έχει πάντα πολύ ενδιαφέρον σε ποια ακριβώς διάσταση του αρχαίου κόσμου δίνει έμφαση ο συγγραφέας ή ο δημιουργός σε κάθε καινούργια καλλιτεχνική προσπάθεια. Για παράδειγμα, αναφερθήκατε προηγουμένως την “Πηνελοπιάδα” της Μάργκαρετ Ατγουντ (στα ελληνικά από τις εκδόσεις Ωκεανίδα), η οποία χρησιμοποιεί μια μεταμοντέρνα φόρμα για να προσδώσει μια φρέσκια, φεμινιστική φωνή στην παραδοσιακή ηρωίδα».
Η οργή και η οδύνη
Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που αναζητούμε στους περασμένους αυτούς καιρούς, μια χαμένη ηρωική διάθεση, για παράδειγμα; Μήπως μας έχουν κουράσει οι αντιήρωες της μεταμοντέρνας λογοτεχνίας; «Μου φαίνεται φυσικό στους σύγχρονους ταραγμένους καιρούς που ζούμε να στρεφόμαστε προς το παρελθόν, σε ιστορίες δηλαδή που αποδείχθηκαν ανθεκτικές μέσα στον χρόνο. Δεν θα βαρεθώ να το λέω, ο τρόπος με τον οποίο ο Ομηρος αποκάλυψε τις αδυναμίες της ανθρώπινης φύσης, την οργή μας, την υπερηφάνειά μας, την οδύνη και τον έρωτα, είναι αξεπέραστος. Η «Ιλιάδα» συγκεκριμένα είναι γεμάτη πράγματα που αποτυπώνουν με ενάργεια τα όσα συμβαίνουν και σήμερα στον κόσμο μας, από παρατεταμένους και δύσκολους πολέμους, διεφθαρμένους και μικρόψυχους πολιτικούς άνδρες μέχρι τη θυσία και τον βασανισμό ανθρώπων που δεν διαθέτουν καμία εξουσία. Νομίζω, πάντως, ότι έχετε δίκιο, λείπει αυτή η ηρωική διάσταση στις μέρες μας – όλοι θα θέλαμε να συμπεριφερόμασταν λίγο πιο ηρωικά, ακόμη και στη ζωή μας την ίδια. Ενα από τα πράγματα, όμως, που στ’ αλήθεια εκτιμώ και στον Αχιλλέα και στον Οδυσσέα επί παραδείγματι είναι πως, μολονότι είναι ήρωες, είναι επίσης άνθρωποι, ατελείς και ρεαλιστές» συνέχισε ενθουσιασμένη η Μάντλιν.
«Μα δεν είναι θαύμα ο Καβάφης;»
Υπάρχουν άλλες ιστορίες, άλλοι μυθικοί χαρακτήρες που την καταδιώκουν τόσο δημιουργικά; «Το συζητάτε; Υπάρχουν πάμπολλες ιστορίες από τα ομηρικά έπη που με κυνηγούν και πλέον θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να τις ξαναπώ
– συγκεκριμένα με σαγηνεύει ο χαρακτήρας της Κίρκης, αυτής της μάγισσας στην «Οδύσσεια». Είναι πραγματικά μια ασυνήθιστη περίπτωση στη μυθολογία, είναι μια θεότητα χωρίς τις συνηθισμένες θεϊκές ικανότητες, είναι μάνα, αλλά όχι παντρεμένη. Μου αρέσει επίσης ο Οδυσσέας και η έξυπνη γυναίκα του, η Πηνελόπη, και δεν βλέπω την ώρα να ολοκληρώσω τα διαβάσματά μου για αυτούς. Βέβαια, υπάρχουν και τόσες φοβερές τραγωδίες, οι “Βάκχες” του Ευριπίδη και ο “Φιλοκτήτης” του Σοφοκλή είναι οι δύο πιο αγαπημένες μου, μαζί βέβαια με την τριλογία της “Oρέστειας” του Αισχύλου».
Τι είναι αυτό που τη συναρπάζει τόσο πολύ στους αρχαίους χρόνους; «Αυτές οι ιστορίες με συνέπαιρναν και με ενέπνεαν από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Η μητέρα μου συνήθιζε να μου τις διαβάζει σαν παραμύθια στο κρεβάτι, λίγο πριν κοιμηθώ. Είχα καταγοητευτεί από εκείνους τους κόσμους που περιέγραφαν, το πάθος, τη θέληση, αλλά και τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες που είχαν να αντιμετωπίσουν οι χαρακτήρες. Νιώθω ακριβώς τα ίδια πράγματα σήμερα, περιβάλλω με την ίδια τρυφερότητα το διπλό δέος που μου παρέχουν: τη δυνατότητα να με ταξιδεύουν σε παλαιότερους, ενδιαφέροντες καιρούς και τη χαρά να ανακαλύπτω πόσες διαχρονικές αλήθειες κρύβουν και για τη δική μου ζωή. Φυσικά, είναι και η μουσικότητα αυτής της γλώσσας που με τρελαίνει!». Η ίδια λατρεύει την ελληνική κουλτούρα στην αρχαία, αλλά και στη νεοελληνική εκδοχή της, «την τέχνη, τη μουσική, το απίστευτο φαγητό σας».
Μολονότι δεν ομιλεί τη νέα ελληνική, έχει διαβάσει σε μετάφραση δείγματα κυρίως της νεοελληνικής ποίησης. «Μα δεν είναι ένα θαύμα ο Καβάφης;» αναφωνεί. «Οταν ήμουν στην Ελλάδα, ξέρετε, διασκέδαζα πάρα πολύ ενώ προσπαθούσα να καταλάβω, έχοντας βέβαια μόνο εφόδιο τα αρχαία ελληνικά, τις πινακίδες, τις επιγραφές ακόμη και τις εφημερίδες. Μιλώντας τώρα για την αρχαία ελληνική γλώσσα, αυτό που αγαπώ σε αυτήν είναι η ευκαμψία της, η προσαρμοστικότητα και μια εσώτερη δυναμική που ανακαλύπτω συνεχώς σε αυτήν. Μην ξεχνάμε ότι αυτή είναι η πηγή πολλών εννοιών και λέξεων, τις οποίες μέχρι σήμερα μεταχειριζόμαστε για να σκεφθούμε και να γράψουμε».
Το πρώτο πράγμα που της έρχεται στο μυαλό όταν ακούει τη λέξη «Ελλάδα» είναι «αυτή η μοναδική, απαστράπτουσα θάλασσα και οι λοφοπλαγιές κατάσπαρτες με ελαιόδεντρα». Εχει επισκεφθεί βέβαια το «Αχίλλειον» και το ερωτεύτηκε. «Ημουν πάρα πολύ τυχερή που βρέθηκα εκείνο το καλοκαίρι στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο μιας αρχαιολογικής ανασκαφής. Είχα, επίσης, την ευκαιρία να δω και λίγο την ενδοχώρα, αλλά και άλλες περιοχές στα Επτάνησα. Εχω την αίσθηση ότι δεν θα μπορούσα να γράψω το βιβλίο χωρίς εκείνο το ταξίδι και τις άλλες περιπλανήσεις μου στην Ελλάδα. Είχα, πώς να το πω, ανάγκη να δω με τα ίδια μου τα μάτια και να βιώσω με τις αισθήσεις μου την απαράμιλλη ομορφιά του τοπίου, να περπατήσω ανάμεσα στα ελαιόδεντρα, να κολυμπήσω στο πέλαγος και ν’ ανέβω στα βουνά. Νόμιζα ότι είχα μεταφερθεί στον Παράδεισο κάθε στιγμή που περνούσε». «Ζήσατε, με λίγα λόγια, τον μύθο σας στην Ελλάδα» σημειώνουμε. «Απολύτως!», απάντησε γελώντας, «και ευελπιστώ να τον ξαναζήσω όσο πιο σύντομα γίνεται».

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΟΥΛΑΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ



ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ! ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΩΠΩ?
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΕΓΩ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ? ...
ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΩ ΤΗΝ ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ?
ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΥΝΟΨΙΖΩ!
1.ΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΝΔΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΨΗΦΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΕΝΤΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΩΝ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ? ΔΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΘΕΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΛΑΝΔΡΑΚΗ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΑΝ? ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΤΟ ΞΑΚΟΥΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗΣ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΑ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ ΚΑΤΑ ΕΣΑΣ!
2.ΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΕΣ ΤΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ? ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΤΕ ΤΑΧΕΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΡΑΠΑΝΟ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΠΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ? ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΘΕΡΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ? ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΓΓΕΛΘΕΙ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΟΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΜΙΩΘΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ!
3.ΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚO ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΕΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΥΓΝΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ? ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ? ΖΗΜΙΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ Η ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΤΕ ΚΤΗΡΙΟ ΣΕ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΤΟ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΑΤΕ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ?
4.ΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΑΜΟΙΒΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΥΡΙΟ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΜΕ 2500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΕΔΗΛΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟ ΜΗΝΩΝ? ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΟΥΣΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ? ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΦΕΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ «ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΦΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΩΠΩ?
5.ΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ? ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΗΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ ΚΗΠΟΥ 200 ΕΥΡΩ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ 550 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΕΙΡΑΜΑΞΑ ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ 400 ΕΥΡΩ ΤΙΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ 1200 ΕΥΡΩ.ΠΡΑΞΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑ ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ!
6.ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΕΜΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΕΟ ΝΕΚΤΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ? ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΤΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 100.000 ΕΥΡΩ? ΠΡΟΣΒΑΛΛΑΤΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΤΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ? ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΝΕΚΤΟΤΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟ ΜΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΜΟΝΗΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ? ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ?
ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΕΚΘΕΣΑΤΕ ΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ?
ΕΠΡΕΠΕ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΘΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ «ΦΕΡΕΣΤΕ» ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΩΠΩ?
ΤΟ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΙΩΠΩ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ΄΄ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΄΄ΚΑΙ ΨΗΦΟ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΟΣΑ «ΦΕΡΕΣΤΕ» ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ? ΜΗΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΛΕΓΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΜΑΡΩΝΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΕΝΤΙΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑΣ.
ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΥΠΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ.ΤΟ ΑΡΘΡΟ 20 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ 1.ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 2.ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 3.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ 2/3 ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΚΑΙ 4.ΠΡΑΚΤΙΚΟ.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΣΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΙΧΝΟΣ ΕΥΘΙΞΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΔΙΖΕΤΕ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΚ ΝΕΟΥ!ΟΥΤΕ ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΑΤΕ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΑΦΗΝΑΤΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ.
ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΕΙΤΕ ΜΕ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ!
ΣΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ Η ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΠΑΣΑΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΠΗΓΑΤΕ ΠΙΣΩ.ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ ΜΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙ Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΤΟΝ ΝΤΑΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΤΟ ΓΥΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ BLOGS ΤΟ VIDEO ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΟΛΙΣΑΤΕ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΩ!
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΙΛ ΑΥΤΟ ΑΞΙΟΤΙΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ?
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΩ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ!
ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΟΥΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΕΝΤΙΜΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ! ΑΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ! ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ.ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ. ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΛΑΒΑ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑ ΤΟΣΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΟΥ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΟΥ.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ

ΖΗΤΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΑΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΣΤΑΥΡΩΝ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΚΚΟΡΗ.
ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΚΙΟΛΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΨΗΦΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ!ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΚΚΟΡΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ Η ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΛΥΓΝΟΥ!
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Γ ΜΟΥΛΑΚΑΚΗΣ
ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ-ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ